Niestandardowy projekt sieci 36i6

Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej marki 36,6 – składają się na nią dwa niestandardowe projekty: “mrugające” plakaty oraz neony umieszczone na wybranych wiatach.

W obu rozwiązaniach – przestrzennej kostce na dachu oraz plakacie wykorzystującym nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji – wybrane elementy podświetlają się i dają efekt animacji.





To kolejny projekt marki 36,6 realizowany wspólnie z AMS, w którym udało się znaleźć sposób na połączenie charakterystycznych elementów oferty z możliwościami technicznymi nośników – podkreśla Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. – Neon na dachu wiaty z pewnością intryguje, a umieszczony na wysokości oczu odbiorcy plakat citylightowy objaśnia szczegóły oferty – dodaje Małgorzata Augustyniak.


Kampania potrwa do końca marca. Kreację 36,6 przygotowała agencja Team One, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction.

Źródło: Media2.pl





Komentarze

Written by: Radosław Witan