Weź LTE w Plusie i przetestuj za darmo!

Plus wprowadza całkowicie darmowe testy mobilnego internetu. Od 15 lutego br. każdy może sprawdzić, jak w jego domu, biurze, na działce działa najszybszy mobilny internet na świecie – LTE. Możliwość bezpłatnych testów obejmuje również wybrane modele modemów HSPA+.

Obowiązująca od środy, 15 lutego br, promocja„testuj”, to:

  • 0 zł za aktywację,
  • 0 zł za abonament przez pierwsze 30 dni przy zakupie modemu LTE,
  • 0 zł za abonament przez pierwsze 7 dni, przy zakupie modemu HSPA+,
  • 0 zł za rezygnację w ciągu 7 dni.

Każdy klient, zarówno indywidualny, jak i biznesowy,ma możliwość przetestowania modemu, anteny oraz internetu mobilnego oferowanego przez Plusa. Po podpisaniu 24-miesięcznej umowy w promocji „testuj” klienci nie ponoszą opłatyaktywacyjnej oraz abonamentowej za pierwsze siedem dni. To bezpłatny czas na testowanie usługi i podjęcie ostatecznej decyzji. W przypadku rezygnacji z oferty klient oddaje sprzęt i zwracana jest mu opłata za modem.  Klienci, którzy zakupili modem LTE i będą kontynuowali umowę, po zakończeniu darmowego okresu na testowanie, otrzymują dodatkowo 23 dni bez opłaty za abonament.

Osoby, które po darmowym okresie testów zrezygnują z umowy nie będą już mogły ponownie skorzystać z promocji „testuj”.

LTE to najszybszy internet mobilny, umożliwiający pobieranie danych z prędkością do 100 Mb/s oraz wysyłanie danych z prędkością do 50 Mb/s. Technologia ta jest porównywalna z ofertą najlepszych dostawców tradycyjnego internetu kablowego. Dzięki LTE ściągnięcie pliku mp3 o wielkości 5 megabajtów zajmie niecałą sekundę, a filmu o wielkości 1 GB niespełna 2 minuty. W zasięgu LTE sieci Plus znajduje się 22% populacji Polski.

Więcej informacji na www.plus.pl.

Written by: vod

2 Comments Added

Join Discussion
  1. Ilona 14-03-2012 |
    dziękuję bardzo za pomoc w decyzji zakupu Noki710!Fachowy i czytelny test-to jest to!dla nnie osoby uczącej się komputera-ten standard elektroniki jest wystarczający.Dzięki!!!!!!!!1
  2. Wojtek 23-07-2012 |
    w marcu skusiłem się na promocję na próbę, oddałem w ciągu 5 dni i byłem zapewniony, że nie poniosę żadnych kosztów. Po m-cu dostałem fakturę do zapłaty, zrobiłem tel. do konsultanta, mieli anulować po 2 m-cach 2 faktura do zapłaty znowu dzwonię dostałem korektę na zero, ulga. Po 3 m-cach nota obciążeniowa na 550 zł za zerwanie umowy, dzwonię mają anulować. Po 4 m-cach wezanie do zapłaty straszenie sądem, firmą windykacyjną i znów dzwonię mają anulować. To już się zrobił totalny bajzel. Zapomniałem o wizycie w salonie, kazali nie płacić. Poradźcie co mam dalej robić???

Leave Your Reply