Plus Blog

Oferta w Plusie, Telefony, Telekomunikacja, Testy Telefonów, LTE

Żuk z reklamy 36.6 trafił na aukcję

Ringo, słynny żuk z reklamy 36.6, trafił na internetową aukcję. Największą entomologiczną gwiazdę polskich mediów można wylicytować w serwisie swistak.pl. Dochód z akcji zostanie przeznaczony na wspieranie badań naukowych.

Zaopiekuj_sie_gwiazda_reklamy_36i6

Ringo, bo taki przydomek otrzymał ze względu na charakterystyczne dźwięki jakie wydaje, (zbliżone do tych, które produkował za sprawą swej perkusji Ringo Starr) jest gwiazdą spotu telefonii komórkowej 36.6. Znaleźć ją można pod adresem: http://lookr.tv/player.php?id=794.


Wiele osób, zwłaszcza przedstawiciele środowisk ekologicznych, było zaniepokojeni losem chrząszcza, który w reklamie zostaje zgnieciony przez przypadkiem siadającego na nim młodzieńca. Tymczasem Ringo żyje i ma się dobrze. Jako urodzony kaskader nie miał problemów z trudnymi scenami, w jakich przyszło mu wziąć udział.
Teraz wraz z rodziną liczącą 11. osobników czeka na nowego właściciela. Pod adresem www.swistak.pl/zuk rozpoczęła się aukcja, w której wylicytować można największą entomologiczną gwiazdę polskich mediów. Uzyskany z niej dochód zostanie przeznaczony na wspieranie badań Polskiego Towarzystwa Entomologicznego (http://pte.au.poznan.pl). Zwycięzca aukcji, poza żukową rodziną, otrzyma certyfikat zaświadczający o udziale Ringo w spocie reklamowym. Ponadto do 15. najlepszych oferentów trafią okolicznościowe koszulki.
Akcję wspiera specjalny kanał uruchomiony przez telewizję internetową LOOKR.TV – www.zuk.lookr.tv. Można w nim znaleźć materiały z Ringo, relację z planu reklamy w której wystąpił oraz kompleksowe opinie specjalistów na jego temat. Ringo będzie także w stałym kontakcie z swoimi fanami za sprawą profilu na mikroblogu http://spinacz.pl/zukringo oraz specjalnego programu live – emitowanego przez cały tydzień, od poniedziałku do piątku (między 14.09 a 18.09) na www.lookr.tv o godzinie 17:50.

Udostępnij

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x