Co z tą platformą?

W czerwcu 2008 roku, firma Polkomtel uruchomiła nową platformę bilingową Intec dla klientów pre-paid. Początkowo tylko dla oferty 36.6, od października 2008 roku także dla użytkowników MixPlus 4. W ostatnim czasie na nową platformę bilingową migrowani są pozostali użytkownicy. Niestety platforma nie zawsze działa stabilnie…





Jeśli korzystasz z usług pre-paid Plusa, zapewne nie raz natrafiłaś/natrafiłeś na problem z działaniem krótkich kodów, aktywacją pakietów czy sprawdzeniem stanu konta. Problemy zdarzają się stosunkowo często, niektórzy odczuwają je nawet kilka dni w ciągu każdego miesiąca.

Polkomtel zapewnia, że robi wszystko aby odczuwane przez klientów problemy, były jak najmniejsze.

Każdy, kto zetknął się z problemem, ma prawo do złożenia reklamacji na niedziałającą usługę. Zazwyczaj taka reklamacja rozpatrywana jest pozytywnie. Najszybciej jest ją złożyć mailowo, wysyłając na adres BOK@plus.pl . Dla większych tradycjonalistów, proponujemy składać reklamację w salonach sprzedaży sieci Plus; wysyłając na adres: Polkomtel S.A., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa lub faxem na numer: 601102552. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziemy w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych pod adresem: http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf.

Arkadiusz Majewski, Biuro Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A., powiedział:
“Środowisko techniczne realizacji usług pre-paid to nie jest tylko i wyłącznie platforma Intec. Problemy, które zdarzają się obecnie są nieporównywalne z tymi z 2006 roku i polegają głównie na zdarzającym się przedłużaniu realizacji zleceń USSD. Każdy przypadek utrudnień w korzystaniu z usług pre-piad zgłoszony przez Klienta jest rozpatrywany indywidualnie. Personel techniczny prowadzi intensywne prace aby usunąć negatywne zjawiska o których mowa, natomiast w chwili obecnej nie jest rozważany wariant rezygnacji z platformy Intec.

Źródło: Plus, PasjaGsm.pl





Komentarze

Written by: Radosław Witan