Plus i Cyfrowy Polsat ponownie zapraszają do testowania najszybszego Internetu LTE. Każdy może sprawdzić jak w jego domu, biurze, na działce czy na spacerze działa Internet sieci Plus i Cyfrowego Polsatu, czyli najszybszy mobilny Internet w Polsce. Promocja „Testuj Internet LTE za 9 zł” jest dostępna już od dzisiaj!
Cała oferta na Plus.pl
Testuj LTE w Plusie i Cyfrowym Polsacie za jedyne 9 zł!
-
Od wtorku 16 lutego wszyscy, którzy jeszcze nie zdążyli zapoznać się z wyjątkowymi osiągami i działaniem superszybkiego Internetu LTE mogą skorzystać z umożliwiającej to promocji Plusa i Cyfrowego Polsatu.
-
Przez pierwsze 7 dni kontraktu można testować Internet bez opłaty abonamentowej. Jedyny koszt to opłata aktywacyjna 9 zł.
-
Dostępne z wybranym routerem WiFi lub modemem LTE lub w ofercie Tylko SIM.
-
Promocja jest związana z podpisaniem umowy na 24 miesiące (w Plusie również na 12 miesięcy).
-
Osoby, które po okresie testów zrezygnują z umowy, nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów – oprócz opłaty aktywacyjnej.
Według zleconego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badania jakości usług telefonii mobilnej w kategorii transmisji danych Internet Plusa był najszybszym Internetem mobilnym w Polsce, a badania pośrednio potwierdziły też, że Plus ma największy zasięg LTE w Polsce.
Zgodnie z raportem UKE opublikowanym 22 stycznia br:
-
średnia prędkość pobierania danych w sieci Plus była aż dwa razy większa niż w Play i o 25% lepsza niż w T-Mobile i Orange,
-
Plus miał również najlepszy wskaźnik prędkości wysyłanych danych,
-
aż 94% czasu badania transmisji danych w Plusie odbywało się z wykorzystaniem technologii LTE.
Promocję „Testuj LTE za 9 zł” w Plusie wspierać będzie kampania reklamowa, której spot można zobaczyć na https://youtu.be/6ROR63rdlXE. W filmie pt: „Testuj Mistrzowskie LTE” po raz kolejny wystąpili członkowie reprezentacji Polski w siatkówce, a twarzą oferty Internetu LTE jest Karol Kłos. Reżyserem spotu, na podstawie scenariusza Weroniki Zielińskiej i Agnieszki Niskiej, był Bartek Prokopowicz, natomiast operatorem obrazu Tomasz Augustynek. Kampanię przygotowała Agencja Scholz & Friends, a za produkcję filmu odpowiadał Ryszard Kłosowski i Dom Produkcyjny TFP.