Wielu czytelników prosi nas, abyśmy pomogli im rozwiązać problem z telefonem w sieci Plus. My, jako niezależny Blog o sieci Plus nie mamy dostępu do systemów operatora, zatem postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Biurem Obsługi Klienta sieci Plus.
Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Kontakt telefoniczny:
* Koszt połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Plus na Kartę: oferta Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
** Połączenie z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
Internetowa Obsługa Klienta
E-mail:
- bok@plus.pl
- iplus@plusgsm.pl (Dział Pomocy Technicznej Plus Internet)
Zarządzanie kontem przez internet:
FAQ– czyli najczęściej zadawane pytania. Brak odpowiedzi w FAQ? Zadaj pytanie.
Dział Windykacji Należności
Kontakt telefoniczny z telefonu w sieci Plus:
- 2607
*Koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT (w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT)
Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:
- 601 102 607
*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty, 8:00 – 16:00.
Automatyczny System Informacji Głosowej
Dostępny jest pod numerami Działu Windykacji Należności.
Koszt połączenia – 0,96 zł z VAT (dla Użytkowników i Abonentów Simplus oraz MixPlus IV Duo – 1,97 z VAT).
W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Windykacji Należności opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
Program 5Plus
Kontakt telefoniczny:
- 2626
Połączenie bezpłatne z telefonu zarejestrowanego w Programie 5Plus.
Konsultanci są do Waszej dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 21:00 oraz w soboty, 08:00 – 16:00.
Oferta sieci Plus
Informacja handlowa
- 601 100 601
Kontakt z konsultantem: Poproś konsultanta o kontakt
Salony Plusa: Znajdź najbliższy punkt sprzedaży
Sklep Internetowy: Sklep Internetowy
Kontakt telefoniczny z dowolnego telefonu:
- 601 101 200
*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Z pomocy możecie skorzystać od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 – 21:00.
Kontakt mailowy: esklep@plus.pl
Nie można się połączyć z BO!
nie mam wiadomosci w sprawie promocji o odzyskanie 200 zl.
Siema kto chce się podlonczyc z bo
Oszuści żyrują na śmierci klientów i ich rodzinie
Nie korzystajcie z usług tych gamoni. Do podpisania nowej umowy są pierwsi , później klientów mają w dupie. WSZYSTKO TYLKO NI PLUS!
Zablokowane połączenia pomimo zaksięgowaniu wpłaty